Sunday, May 24, 2015

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

CRM چیست؟

CRM به معنی '' مدیریت ارتباط با مشتری ''، به عنوان مثال مفهوم وسیله برنامه ریزی شده و سازمان یافته از مدیریت روابط با مشتریان خود را. یک ابزار CRM اجازه می دهد تا یک کسب و کار را به مدیریت روابط مشتری در راه ساخت یافته و سازمان یافته با استفاده از نرم افزار است که به طور معمول در خانه و یا در تقاضا میزبانی، در ابر، به عنوان مثال sarvcrm.com.
استفاده از یک خوب است پیاده سازی استراتژی CRM همراه با اجرای ابزار CRM مناسب برای کسب و کار شما، کمک می کند تا بینش به فروش خود را و بازاریابی و پشتیبانی از مشتری فرآیندها و بهبود بهره وری تیم است.
علاوه بر این، شرکت هایی که پیاده سازی یک CRM اغلب بهبود قابل توجهی در فرآیندهای کسب و کار، فروش همکاری تیم و همچنین سود کسب و کار را ببینید.
اکثر سیستم های CRM طبیعی را به سه تقسیم (اما نه محدود به) ماژول های اصلی:
  •     بازار یابی
  •     حراجی
  •     خدمات مشتری
بازار یابی
ماژول بازاریابی اجازه می دهد تا تیم بازاریابی خود را برای برنامه ریزی فعالیت های هر دو کوتاه و بلند مدت مربوط به بازاریابی در کسب و کار خود را.
برنامه ریزی بازاریابی
برنامه های بازاریابی را می توان به CRM وارد شده و بودجه، اهداف و وظایف مبارزات انتخاباتی مربوط می تواند در برابر مبارزات خود را تنظیم. کمپین می تواند خاص به اندازه شرکت، محل، محصولات مورد نظر و غیره، و تمام این اطلاعات است که در داخل CRM ذخیره می شود.
مدیریت کمپین
مبارزات بازاریابی ممکن است به شکل نشان می دهد تجارت، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات مجله، و ممکن است مشتریان بالقوه مختلف هدف قرار دادن، اما فرصت های از این کمپین جمع آوری را به CRM وارد شده، در نتیجه به شما اندازه گیری دقیق از موفقیت هر کمپین بازاریابی .
CRM خود را می توان با یک برنامه بازاریابی الکترونیکی به هدف قرار دادن مشتریان مناسب با محصولات مناسب و در طول یک ایمیل به بازاریابی به تجزیه و تحلیل رفتار خود ترکیب شده است. با گذشت زمان، شما می توانید ساخت تا درک درستی از آنچه جذب مشتریان به محصولات / خدمات خود را و چگونه آنها در حالی که مشاهده اطلاعات موجود در ایمیل های بازاریابی خود و در وب سایت خود رفتار می کنند. این شما فراهم می کند با یک وسیله بسیار قدرتمند از رسیدن به مخاطبان خود و به آنها بهترین اطلاعات در بهترین قالب.
مدیریت سرب
هدف اصلی یک ماژول CRM بازاریابی است منجر به تولید برای فروش به واجد شرایط به فروش واقعی و در نتیجه درآمد برای این شرکت است. CRM مدیریت سرب مستلزم مدیریت منجر می شود در راه ساخت یافته و سازمان یافته، ارزیابی اینکه آیا آنها ارزش پیگیری و درجه بندی آنها بر این اساس به منظور تبدیل آنها به فرصت های فروش برای تیم فروش به پیگیری و نزدیک به عنوان تخفیف فروش.
حراجی
CRM از فروش ماژول کمک می کند تا ساختار فروش خود را مدیران فرآیندهای تیم فروش خود را از طریق کنسرت ها و شومن به نقل قول و بسته شدن معامله. CRM را اجازه می دهد تا تیم فروش خود را به تصرف تعاملات مشتری کلیدی (تماس، جلسات، ایمیل و غیره). پس از آن مدیران فروش می تواند پردازش این اطلاعات و مقایسه فروش سهمیه برابر فروش واقعی. علاوه بر این، CRM می توانید به طور خودکار هشدار مردم فروش با دوره توصیه می شود از عمل و ارائه قالب ارتباطات ساختار، کاهش دولت و سطح شیب دار فروش ساعت. این به عنوان "گردش کار خودکار" شناخته می شود و می تواند سفارشی برای مطابقت با سیاست های فروش شرکت خود را.
فرصت مدیریت
فرصت های فروش بالقوه، درآمد بالقوه برای شرکت می باشد. CRM را کمک می کند تا تیم فروش با سازماندهی تمام اطلاعات فرصت مربوطه را به یکی از پایگاه داده مرکزی و کمک می کند تا مدیران کسب و کار را با دادن یک زمان واقعی 'پنجره' به وضعیت فروش.
به طور معمول اطلاعات ذخیره شده در یک فرصت به شرح زیر است:
  •     جزئیات شرکت و غیره، - آینده نگر و ضوابط
  •     نوع فرصت فروش و علاقه کالا
  •     درآمد فروش انتظار می رود،
  •     انتظار می رود تاریخ بسته شدن خرید و فروش،
  •     افراد کلیدی در فرصت فروش و نقش آنها در معامله / شرکت،
  •     مربوط به فروش کلید تاریخ و نقاط عطف
در اکثر کسب و کار یک فرصت فروش چند مرحله داشته باشد. به عنوان مثال اکتشاف، مدرک تحصیلی، نقل قول، مذاکره و بسته (برنده) و یا بسته (از دست رفته). مراحل فرصت می تواند سفارشی برای مطابقت با روند فروش شرکت خود را. یک سیستم CRM کمک می کند تا بهبود بهره وری از تیم فروش خود را و همچنین روابط با مشتریان خود را در هر مرحله با ارائه توابع برای کمک به نماینده فروش در انجام پیشنهاد فروش مربوط به فعالیت ها و / یا با استفاده از پیشنهاد مربوط به فروش قالب های ارتباطی، همه از آن می توان با سیاست های فروش / روند یا کسب و کار مدل شرکت خود را از پیش تعریف شده. بسیاری از این می تواند توسط مدیر CRM از طریق ارتباط با توسعه کسب و کار مدیران / فروش خودکار، در نتیجه ساختار فرآیند بیشتر، کمک به کاهش زمان سطح شیب دار و صرفه جویی در زمان فروش مدیریت. در اینجا چند نمونه از اینکه چگونه ممکن است یک CRM در سازمان خود استفاده کنید عبارتند از:
  1. فرد از فروش خود را به تازگی به حال یک جلسه با یک چشم انداز جدید - او / او می تواند CRM برای ارسال یک مودب "متشکرم" ایمیل، ذخیره شده در CRM، که می کشد تمام اطلاعات مربوطه و می تواند در یک یا دو کلیک ارسال استفاده به سی دقیقه با تایپ کردن مخالف است. زمان فروش محیط مدیریت است تا حد زیادی کاهش می یابد و مشتری خود را دریافت دنبال مودب و شخصی است.
  2. یک معامله بزرگ فروش شده است که توسط یکی از تیم فروش خود را به نقل از. CRM را می تواند سفارشی برای ارسال هشدار خودکار به مدیر فروش به درگیر شدن و همچنین (برای مثال) اطلاع رسانی به صورت خودکار با تمام جزئیات مربوط به پرسنل کنترل سهام به آماده شدن برای تولید است.
یا به عنوان مثال، اگر یک فرصت از دست رفته باشد، سیستم CRM می تواند به طور خودکار به اطلاع فرد از فروش برای ورود به جزئیات که چرا معامله از دست داده بود بنابراین شرکت خود را می سازد یک درس، پایگاه داده است. این روش به عنوان "روش فروش هدایت" شناخته شده است و این جایی است که شرکت ها از کار با یک مدیر CRM / مشاور به کمک در ساخت پیشنهاد برای بهبود گردش کار کسب و کار خود با استفاده از ابزار CRM بهره مند شوند.
نقل قول و سفارش فروش مدیریت
هنگامی که فرصت رسیدن به مرحله دیگر، آنها را می توان به یک نقل قول تبدیل، و اگر آنها به مرحله بسته برنده، یک سفارش فروش تنظیم شده است. ترین از CRMs دارای قابلیت استاندارد که اجازه می دهد تیم فروش خود را به سرعت و به آسانی ایجاد نقل قول و یا سفارش فروش از یک فرصت است و این پس از آن در برابر معامله فروش برای مراجعه آسان ذخیره می شود. ترین از CRMs، به ویژه کسانی مانند Salesforce.com را می توان به سیستم های ERP یکپارچه در صورت لزوم.
مدیریت فعالیت
فعالیت های چنین چیزهایی به عنوان فروش تماس، جلسات، بحث، یادداشت داخلی، ایمیل) می باشد. مدیریت فعالیت اجازه می دهد تا شما را به ورود تمام فعالیت های فروش خود را در یک پلت فرم متمرکز، کمک به شما برای ساخت یک نمای 360 درجه از ارتباطات مشتری. ترین از CRMs شما اجازه می دهد برای همگام سازی این فعالیت ها با MS چشم انداز یادداشت / لوتوس.
خدمات مشتری
یک CRM اجازه می دهد تا شما را به طور موثر مدیریت قابلیت پشتیبانی از مشتری شرکت شما است. این هم می توان سفارشی را با توجه فرایند کسب و کار خود و کمک به شما را به ارائه آنچه در خدمات مبتنی بر گارانتی خود را اعلام کرد، بنابراین اجتناب از SLA (توافقنامه سطح خدمات) مسائل غیر انطباق. علاوه بر این، آنها می توانند به شدت پشتیبانی از زمان تیم مدیریت خود را با ایجاد یک مرکز آموزش شرکت است که می تواند توسط تیم پشتیبانی در یک سرویس پورتال خود »استفاده می شود و حتی دیده شده توسط مشتریان خود را کاهش دهد. از CRMs معمولا شامل قابلیت پشتیبانی از مشتری های زیر است:
  •     SLA / مدیریت گارانتی
  •     برنامه ریزی منابع و زمانبندی
  •     راه حل مدیریت - سوالات پاسخ به پاسخهای متداول (پرسش و پاسخ)
  •     مدیریت مرکز تماس
  •     مشتری مدیریت منابع پشتیبانی همکاری
یک راه حل CRM قابل ملاحظه می تواند به بهبود فرآیندهای کسب و کار خود را، ارائه دید به هوش کسب و کار حیاتی و تیم های خود را کارآمد تر.

1 comment:

  1. interested to learn your point of view on addthis and what was mentioned at nasa last year. two different point of view.

    ReplyDelete